James A. Belasco ja Ralph C. Stayer on siia raamatusse kirja pannud oma isikliku arengu loo juhtide ja ettevõtjatena. Nende arvamus on, et liidriks on võimalik saada ainult oma liidrirollist lahtiütlemise teel. Kui tahate oma organisatsiooni lendama õpetada, tuleb alustada iseenda muutmisest.
“Miks raamatuid ostetakse ja kingitakse?
Peamine põhjus on edastada meeldima hakanud mõtteid teistele. “Piisoni lend” sisaldab selliseid ideid, mida võib liigitada “praktiliste” kilda. Ta on sündinud koostöös ja mõeldud koostöö parandamiseks. Kuid kõige olulisem on, et “Piisoni lend” keskendub sellele, mis on numbrite taga. Kasuminumber on tagajärg, selle põhjuseid on aga palju ja neid saab alati juurde otsida. Kuid igal juhul on numbrite taga inimesed ja nende koostöö: kliendid, töötajad, juhid. Leian, et selliseid raamatuid peavad eelkõige lugema pangatöötajad ja -juhid ise, et õppida oma kliente paremini mõistma. Kuid meeldima hakanud mõtteid soovime ka Teile edastada. Head mõtted saavad alati teoks.
Sellepärast “Piisoni lend” praegu Teie käes ongi.”
Alo Lillepea, Äripanganduse direktor, Hansapank
Raamat sarjast Hansapank soovitab 1