Projekt, mille kallal töötasite, võttis kaks korda nii kaua aega, kui te kliendile lubasite. Teil on äärmiselt ebamugav kliendile öelda, et projekt läheb kallimaks maksma, kui algselt kavas oli…
Tahate oma isale pärast pikemat vaikimisperioodi öelda, et ta on teile endiselt kallis ja tähtis inimene, kuid kardate, et sedasorti kõnelus võiks teis mõlemas ebamugavust tekitada…
Ka mõned lihtsad asjad, nagu kviitungita ostu poodi tagasiviimine; sekretäri palumine, et ta veel mõned koopiad teeks; palve naabritele, et nad talitseksid oma põrgulärmi tegevat koera võivad mõnikord osutuda neetult ebamugavateks.
Rasked kõnelused on seda tüüpi jutuajamised, millest võimaluse korral püüame hoiduda ja mille hädaga ära teeme, kui teisiti ei saa. Need on kõnelused, mida me peas korduvalt harjutame, püüdes ette valmis mõelda, mida öelda. Ka tagantjärele murrame pead, mida oleksime pidanud teisiti ütlema.
Raamat «Rasked kõnelused» aitab teil mõista selliste kõneluste tagamaid ja vestluse kulgu juhtida. Raamat selgitab, kuidas ette valmistada ja alustada raskeid jutuajamisi nii, et teha kõnelus kõigile osapooltele kergemaks.