Reklaamipsühholoogia – Talis Bachmann

24.90 27.90 

Kas suudaksime ette kujutada reklaamitut igapäevaelu? Reklaamid ümbritsevad ja mõjutavad meid kõikjal, pahatihti meid kui ussikesi “õnge võttes”, ilma et ise seda taipaksimegi. Viimastel aastatel on täiustatud reklaamipraktikate ja uute elustiilide “õhuvoolud” hakanud puhuma ka reklaamiteoorias. Heaks abimeheks, kes aitab läbi näha psühhomanipulatsioone ja meile mittevajaliku osava pähemäärimise tehnikaid, saab olla reklaamipsühholoogia õpik. Lahtiseletatud reklaamipsühholoogia põhimõisted on koondatud raamatu lõpus asuvasse terminoloogiasõnastikku.

Autor Talis Bachmanni täiendatud trükk on kasulik kaaslane nii kõrgkooliõppuritele, reklaamipraktikutele kui ka tavalugejale.

Sisukord:
SISSEJUHATUS

  • Mis on reklaamipsühholoogia
  • Reklaamipsühholoogia põhiprobleemid
  • Reklaamipsühholoogia ajaloost

REKLAAMIPSÜHHOLOOGIA LÄHTEALUSED

  • Reklaami psühholoogiline olemus
  • Reklaamipsühholoogia «kuldreeglid»
  • Reklaami struktuur
  • Reklaamimine kui protsess
  • Vastuvõtja osalusmäär reklaami psühholoogilise mõju regulaatorina
  • Hoiakud reklaami mõju regulaatorina
  • Emotsionaalsed seisundid reklaami mõju regulaatorina
  • Margiteadvus
  • Reklaamipsühholoogia terminoloogia: Glossaarium

MÕJUMEHHANISMID, PSÜHHOLOOGILISED EFEKTID JA SEADUSPÄRASUSED REKLAAMIS

  • Mõjumehhanismide üldine liigitus
  • Reklaami tajumine
  • Tähelepanuprotsessid ja reklaam
  • Reklaami mäletamine
  • Kujutluse osa reklaami vastuvõtul
  • Image
  • Keelekasutus reklaamis
  • Mõtlemine, otsustamine ja järeldamine reklaami vastuvõtul
  • Eelistuskäitumise seaduspärasused
  • Reklaamipsühholoogia seaduspärasused (reklaami psühhonoomia)
  • Eri reklaamiliikide spetsiifika

TARBIJAPSÜHHOLOOGIA JA REKLAAM

  • Turu segmenteerimine
  • Paigutamine ehk positsioneerimine
    REKLAAMIPSÜHHOLOOGIA ERIKÜSIMUSI
  • Psühholoogilise mõjustamise mudelid
  • Reklaamipsühholoogia metodoloogia ja meetodid
  • Praktilise reklaamitegevuse probleeme
Liitun raamatu ootelehega Me teavitame Teid kui raamat on taas müügis Palun sisestage oma e-maili aadress

Kirjeldus

  • Reklaamipsühholoogia
  • Autor: Talis Bachmann
  • Kujundus: Kultuur Disain
  • Kirjastaja: Kultuur Disain
  • Linn: Tallinn
  • Väljaandmisaasta: 1994
  • Lehekülgede arv: 354
  • Formaat: tavaformaadis pehmete kaantega raamat

Lisainfo

Kaal -
Mõõtmed 21 × 15 cm

Arvustused

Tooteülevaateid veel ei ole.

Arvustust saavad kirjutada ainult need sisseloginud kasutajad, kes on antud toote ostnud.

Sulle võib meeldida ka…