Kirjeldus
- Reklaamipsühholoogia
- Autor: Talis Bachmann
- Kujundus: Kultuur Disain
- Kirjastaja: Kultuur Disain
- Linn: Tallinn
- Väljaandmisaasta: 1994
- Lehekülgede arv: 354
- Formaat: tavaformaadis pehmete kaantega raamat
24.90 € – 27.90 €
Kas suudaksime ette kujutada reklaamitut igapäevaelu? Reklaamid ümbritsevad ja mõjutavad meid kõikjal, pahatihti meid kui ussikesi “õnge võttes”, ilma et ise seda taipaksimegi. Viimastel aastatel on täiustatud reklaamipraktikate ja uute elustiilide “õhuvoolud” hakanud puhuma ka reklaamiteoorias. Heaks abimeheks, kes aitab läbi näha psühhomanipulatsioone ja meile mittevajaliku osava pähemäärimise tehnikaid, saab olla reklaamipsühholoogia õpik. Lahtiseletatud reklaamipsühholoogia põhimõisted on koondatud raamatu lõpus asuvasse terminoloogiasõnastikku.
Autor Talis Bachmanni täiendatud trükk on kasulik kaaslane nii kõrgkooliõppuritele, reklaamipraktikutele kui ka tavalugejale.
REKLAAMIPSÜHHOLOOGIA LÄHTEALUSED
MÕJUMEHHANISMID, PSÜHHOLOOGILISED EFEKTID JA SEADUSPÄRASUSED REKLAAMIS
TARBIJAPSÜHHOLOOGIA JA REKLAAM
Kaal | - |
---|---|
Mõõtmed | 21 × 15 cm |
Arvustust saavad kirjutada ainult need sisseloginud kasutajad, kes on antud toote ostnud.
Arvustused
Tooteülevaateid veel ei ole.