Reklaamipsühholoogia – Talis Bachmann

27.90 

Kas suudaksime ette kujutada reklaamitut igapäevaelu? Reklaamid ümbritsevad ja mõjutavad meid kõikjal, pahatihti meid kui ussikesi “õnge võttes”, ilma et ise seda taipaksimegi. Viimastel aastatel on täiustatud reklaamipraktikate ja uute elustiilide “õhuvoolud” hakanud puhuma ka reklaamiteoorias. Heaks abimeheks, kes aitab läbi näha psühhomanipulatsioone ja meile mittevajaliku osava pähemäärimise tehnikaid, saab olla reklaamipsühholoogia õpik. Lahtiseletatud reklaamipsühholoogia põhimõisted on koondatud raamatu lõpus asuvasse terminoloogiasõnastikku. Täiendatud trükk on kasulik kaaslane nii kõrgkooliõppuritele, reklaamipraktikutele kui ka tavalugejale.

Laos

Kirjeldus

  • Reklaamipsühholoogia
  • Autor: Talis Bachmann
  • Kujundus: Kultuur Disain
  • Kirjastaja: Kultuur Disain
  • Linn: Tallinn
  • Väljaandmisaasta: 1994
  • Lehekülgede arv: 354
  • Formaat: tavaformaadis pehmete kaantega raamat
  • Seisukord: heas korras raamat. Kaantel/kaante servadel kulumist ning mõni murdejälg nurkadel. Tagakaane siseküljel ning mõnel lehel vähest määrdumist

Lisainfo

Mõõtmed 21 × 15 cm
Kasutatud

Heas korras

Arvustused

Tooteülevaateid veel ei ole.

Arvustust saavad kirjutada ainult need sisseloginud kasutajad, kes on antud toote ostnud.

Sulle võib meeldida ka…