Bränd ja lapsed. Särav pilguheit tänaste laste mõttemaailma ja nende suhetesse brändidega – Martin Lindstrom ja Patricia B. Seybold

14.90 

Rahvusvahelisel uurimusel põhinev raamat 8-14 aastaste laste bränditeadlikkusest. Kevadel 2004 Pärnu Turunduskonverentsil esinenud Martin Lindstrom näitab oma inspireerivas teoses hulga värvikate näidete abil, kuidas eelteismelised mõjutavad oma vanemate valikuid ja meie kõigi elu. Tegemist on kannatamatu, hellitatud ja hästi informeeritud kliendigrupiga, kellega praktiliselt kõik tootjad paratamatult arvestavad. Raamat aitab ka igal kooliealise lapse vanemal oma last paremini mõista.

Laos

Kirjeldus

  • Bränd ja lapsed. Särav pilguheit tänaste laste mõttemaailma ja nende suhetesse brändidega
  • Autorid: Martin Lindstrom ja Patricia B. Seybold
  • Kujundaja: Tarmo Rajamets
  • Kirjastaja: Noman
  • Linn: Tallinn
  • Väljaandmisaasta: 2004
  • Lehekülgede arv: 284
  • Formaat: tavaformaadist veidi suuremas formaadis kõvade kaante ja ümbrispaberiga raamat
  • ISBN: 9949107032, 9799949107031
  • Seisukord: väga heas korras vähekasutatud raamat. Ümbrispaberilvähese häärdumise jälgi, servadel vähest kulumist

Lisainfo

Kaal 640 g
Mõõtmed 24 × 17 × 3 cm
Kasutatud

Heas korras

Arvustused

Tooteülevaateid veel ei ole.

Arvustust saavad kirjutada ainult need sisseloginud kasutajad, kes on antud toote ostnud.

Sulle võib meeldida ka…